Tilmelding kan ske frem til kursusstart

Tidlig tilmelding anbefales, da kurset ellers kan være overtegnet – husk vi har små hold – hold øje med evt. ekstra hold. Du kan tilmelde dig vores holdkurser online, mail eller på tlf. 2714 4300.

Du vil efter tilmelding til et kursus modtage en ordrebekræftigelse med vigtige oplysninger og en faktura. Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse kort tid efter din tilmelding, bedes du kontakte os på tlf. 2714 4300. Vores betalingsbetingelser er 8 dage netto.

Afbestilling og flytning: Tilmelding er bindende, og kursusgebyret kan ikke tilbagebetales ved for sent afmelding, da vi allerede i planlægningen har påtaget os udgifter til bl.a. underviser, materialer og lokaler. Vi godtager dog afbud, som meldes senest 14 dage før kursusstart. Såfremt du er forhindret i at deltage på et kursus, kan du overdrage din tilmelding til en kollega. Eventuelt akut afbud eller forsinkelser på kursusdagen kan meddeles på tlf: 8731 4300, så giver vi besked til underviseren og de øvrige deltagere. Møder du ikke op til dit kursus faktureres hele kursusprisen.

Jensens Kurser aps forbeholder sig retten til at aflyse kurser, hvis sygdom eller andre uforudsete begivenheder opstår. Ved aflysninger refunderer vi den fulde deltagerpris. Vi vil i sådanne tilfælde, i dialog med de tilmeldte, forsøge at finde alternativer til det aflyste kursus eller seminar. Ved for få tilmeldte vil vi udskyde kurset til et senere tidspunkt.

Interessetilmelding: Du er velkommen til under det enkelte kursus, at lave en interessetilmelding, som er helt uforpligtende. Måske har du ikke tid til kurset på de annoncerede tidspunkter. Med en interessetilmelding reserverer vi en plads til dig på kurset. På den måde sikrer du dig en plads, uden at du hæfter økonomisk. Vi kontakter dig senere for at høre, hvornår du vil gøre brug af din plads.

Priser og hvad de dækker

Alle priser på hjemmesiden er eksl. moms. Vi tager forbehold overfor evt. fejl i priser, datoer og kursusbeskrivelser.

holdkurser er prisen incl. alle undervisningsmaterialer, fri adgang til kaffe/te, vand hele dagen, frokost og parkering ved vores lokationer. Du har selv ansvaret for, at du parkerer lovligt. Vi stiller normalt en computer (vælg PC eller Mac) til rådighed, men du er også velkommen til at medbringe din egen computer, hvor de nødvendige programmer i den seneste version skal være installeret inden undervisningen starter. Det er altid den nyeste version af programmet, der bruges. Hvis du ikke har programmet, har vi samlet en række links til at hente gratis prøveversion fra Adobe.

Tidspunkter: En hel kursusdag er fra kl. 8:30 – til kl. 15.30.

Support: Kursusdagene kan suppleres med online videolektioner, som du kan gennemgå derhjemme, når det passer dig. Desuden har du personlig  gratis support i 6 måneder efter kurset, hvor vi pr. mail svarer på evt. spørgsmål i relation til kurset. Ved større opgaver kan du aftale at købe konsulentbistand, hvor der afregnes pr. påbegyndt time. Det er billigere og lettere, hvis du køber et klippekort på 3, 5 eller 10 timers support. Vi registrerer tiden, som vi bruger på opgaven. Klippekort skal forudbetales og er ikke tidsbegrænset. Der laves løbende registrering af forbrug. Købte klippekort kan ikke refunderes, og klippekortet kan kun bruges til konsulentbistand.

Kursusbevis: Efter kursus får du et elektroniske kursusbevis (PDF) som dokumentation for, at du har deltaget på kurset.

Ved skræddersyede kurser aftales pris og tidsforbrug fra opgave til opgave. Få din egen undervisningsdag med én af vore undervisere, og få det indhold, som du har brug for. Det aftales også, hvad kursusprisen dækker mht. forplejning eller evt. transportomkostninger (statens takster), når kurset foregår på kundens adresse. Vi kan efter aftale medbringe det nødvendige antal computere til et sådant kursus hos kunden. Hvis der er én eller to deltagere, vil undervisningen foregå på jeres egne maskiner. Er der flere end to deltagere vil vi gerne have adgang til projektor eller storskærm.

Skabeloner: Vi udarbejder gerne efter aftale dine skabeloner i Adobe InDesign eller Microsoft Office, hvor vi sørger for design og alle funktioner.

Nyhedsbreve

Vi udarbejder nyhedsbreve med gratis tips og tricks, programnyheder og omtale af nye kurser og erfaringer fra andre kunder.

Markedsføringslovens begrænser erhvervsdrivendes mulighed for at sende reklamer. Det er som udgangspunkt forbudt at sende reklame via elektronisk post, sms, mms, men forbuddet gælder naturligvis ikke, hvis modtageren selv har anmodet om at få tilsendt reklame pr. mail mv.

Der er også i Markedsføringslovens mulighed for at erhvervsdrivende, der fra en kunde har modtaget dennes elektroniske adresse i forbindelse med salg af en vare eller en tjenesteydelse, kan sende kunden elektronisk post. Dette forudsætter bl.a., at kunden har mulighed for let og gebyrfrit at frabede sig dette både i forbindelse med afgivelsen af adressen til den erhvervsdrivende og ved efterfølgende henvendelser. Kunder, der ikke ønsker at modtage nyhedsbreve fra Jensens Kurser aps, bedes derfor benytte fra-meldings-funktionen i nyhedsmailen.

Tilmelding til nyhedsbrev.

Hvorfor Jensens Kurser?

Vi er med hele vejen

Erfaring og non-stop undervisning siden 1989 giver dig sikkerhed for en høj og vedvarende kvalitet

Undervisningen

Vores undervisere er topfolk fra branchen, de har produktionserfaring og er super dygtige formidlere

For din skyld

Dit kompetenceløft gavner din arbejdsglæde og giver øget effektivitet i dine daglige opgaver