Jette

Jeg rådgiver virksomheder i, hvordan en søgemaskine arbejder, og hvad der skal til, for at få kunderne til at komme forbi deres hjemmeside. Jeg er uddannet Web Marketing Manager fra IBC i Kolding (2012).

Jeg arbejder med kundeservice på nettet. Mit værktøj, mit middel til at løfte kundeservice‑effekten ud på nettet er gennem SEO (søgemaskineoptimering). Jeg ser gennem et par briller, hvor fokus er rettet mod salg og service. Dette fokus hviler på de nuværende kunder, men i særdeleshed på de potentielle kunder. Det handler om, at skabe relationer og vise autenticitet i sin fremtræden, så der bliver trygge rammer at handle i.

På nettet skal du forholde dig på samme måde, som når du ellers taler med dine kunder; i telefonen, på messe, ved kundebesøg eller når de kommer ind i din forretning. Denne aktivitet halter for mange virksomheder, når de går online. Det er enkelt og ligetil, når først du ved, hvordan det hele hænger sammen.

Hvorfor Jensens Kurser?

Vi er med hele vejen

Erfaring og non-stop undervisning siden 1989 giver dig sikkerhed for en høj og vedvarende kvalitet

Undervisningen

Vores undervisere er topfolk fra branchen, de har produktionserfaring og er super dygtige formidlere

For din skyld

Dit kompetenceløft gavner din arbejdsglæde og giver øget effektivitet i dine daglige opgaver