Mangler du overblik over mulighederne med digitale marketing?

Kender du begreberne og ved, hvordan man får mere forretning med digital marketing?

Kan du stille de rigtige spørgsmål til samarbejdspartnere og eksperter?

Dette kursusforløb giver overblikket over digital marketing. Kursusforløbet er helt enestående af sin art. Det er bygget op omkring den tanke, at du skal tage styringen af virksomhedens egen digitale markedsføring. Det er for praktikere og ikke nørder. Det er et grundlæggende forløb til jer, der har lidt eller ingen erfaring med digital marketing. Her får du lært de mest konkrete, brugbare og effektive metoder.

1. del: Kursusdag

Vi starter med nogle timers undervisning. Her får du et overordnet indblik i de centrale begreber og hvordan online marketing fungerer. Du lærer at navigere i de vigtigste parametre i digital markedsføring. Fokus vil være på konkret optimering og strategi, indenfor dine vigtigste forretningsområder. Prisen for kursusdagen vil være kr. 3.995. På 1. del vil vi gennemgå de essentielle redskaber i online-marketing værktøjskassen, herunder:

  • SEO: Søgeordsanalyse
  • Adwords: Betalte annoncer på Google
  • Nyhedsbrev
  • Annoncering på de sociale medier (Facebook og LinkedIn)
  • Rapportering på aktiviteter (Google Analytics)

Herefter letter vi fra undervisningen på 1. del, og arbejder videre med din egen konkrete digitale markedsføring.

2. del: Din egen digitale markedsføring

Efter det indledende korte kursus har du et samlet overblik og 2. del af forløbet aftales mht. indhold og antal timer. Vi starter altid på 2. del med at lave en plan for det videre forløb for, hvordan virksomheden skal tage styringen af jeres egen digitale markedsføring. Det kan for eksempel være, at du starter med at lære konkret om jeres evt. professionelle annoncering på Facebook og Linkedin. Eller hvordan der i praksis opbygges en Adwords kampagne (betalte annoncer på Google). Læs mere om alle de relevante emner nedenfor.

  • Hovedpunkter i kurset:

    På 1. del af forløbet vil vi gennemgå de essentielle redskaber i digital markedsføring værktøjskassen, herunder:
    • SEO: Søgeordsanalyse
    • Adwords: Betalte annoncer på Google
    • Nyhedsbrev
    • Annoncering på de sociale medier (Facebook og LinkedIn)
    • Rapportering på aktiviteter (Google Analytics)

    På 2. del arbejder du sammen med vores ekspert videre med virksomhedens egen online markedsføring.  2. del af forløbet aftales mht. indhold og antal timer.

    Hvad får virksomheden ud af det?

    • Overblik og en praktisk tilgang til digital marketing værktøjskassen
    • En realistisk plan for hvordan I selv tager styringen og arbejder med digital markedsføring – således at I sparer penge til eksterne- konsulenter og leverandører af jeres digitale markedsføring
    • Bedre og mere relevant indhold i virksomhedens digitale marketing – således at jeres viden om produkter, ydelser og kunder bruges mere præcist og aktivt
    • At virksomheden kommer igang med digital marketing
    • Bliver bedre til at stille de spørgsmål og krav til evt. eksterne leverandører

     

Hvorfor Jensens Kurser?

Vi er med hele vejen

Erfaring og non-stop undervisning siden 1989 giver dig sikkerhed for en høj og vedvarende kvalitet

Undervisningen

Vores undervisere er topfolk fra branchen, de har produktionserfaring og er super dygtige formidlere

For din skyld

Dit kompetenceløft gavner din arbejdsglæde og giver øget effektivitet i dine daglige opgaver