Sociale medier kursus

  • Sociale Platforme
  • Strategi ifm SoMe
  • Kend dine brugere

Ja tak! Jeg vil gerne høre mere.

  • På kursets første dag vil du lære om de forskellige sociale platforme med masser af eksempler og øvelser. På kursets anden dag lærer du mere om hvilke typer indhold, der passer til de sociale kanaler og arbejder med dine egne overvejelser og opgaver.

    Målrettet og intensivt
    Billigere end de fleste tror
    100% fleksibelt

    JEG ER INTERESSERET I:

    Hovedpunkter i sociale medier kurset:

    • at kende forskelde mest anvendte sociale platforme i Danmark og deres præmisser
    • at forstå hvorfor I skal være tilstede på udvalgte sociale medier
    • forstå din brugere ved hjælp af relevante data og at målrette dit indhold til udvalgte målgrupper og skabe relationer
    • planlægning og at udvikle indhold der passer til de kanaler, du vil arbejde med
    • vurdering af deltagernes faktiske Facebooksider mv.
    • at lave et stykke indhold til skedulering på Facebook inden dagen er omme

    Udbytte:

    • lave en strategi og et indhold, så sociale medier vil have reel værdi og styrke jeres synlighed på sociale medier
    • forstå og arbejde med de mest udbredte sociale medier i Danmark og deres kommunikationspræmisser
    • forstå dine brugere ved hjælp af relevante data
    • vælge den rette sociale kanal til dit indhold
    • grundlæggende forme dit indhold, så det matcher en udvalgt social kanal
    • rådgive ledelse og kolleger om virksomhedens brug af sociale medier, så I bruger tid og ressourcer mest fordelagtigt.

    Dagene er meget intensive, og du kommer hjem fra kurset med indhold, som du kan arbejde videre med. Kurset kan suppleres af online videoer med trin-for-trin vejledninger, som kan være med til sikre dig et endnu større udbytte af kurset. Du får også adgang til kursets øvelsesfiler, så du selv kan arbejde med og repetere indholdet efterfølgende.

    Kursus datoer

    StedStart datoSlut datoPris

Hvad får du ud af kurset?

images

    • små intensive hold med plads til dig
    • professionel og personlig vejledning i valg af kursus
    • dig og de øvrige kursister i centrum

    • super engagerede undervisere med erfaring fra erhvervslivet
    • undervisningen veksler mellem teori og praksis – tag gerne egne cases med

    • kurset kan også skræddersyes til dig/jer
    • personlig mail-support i 6 mdr. efter kurset – sikrer forankringen
    • maskiner og software gør vi klar til dig – vælg mellem PC og Mac
    • gratis parkering ved vores kursuslokaler

    • diverse slags kaffe, te og vand hele kursusdagen
    • lækker frokost

Hvad er det bedste ved kurset?

Kristian

Den ”nære” undervisning – der blev lyttet til alle

Lær at bruge sociale medier professionelt

Får virksomheden nok ud af aktiviteten på de sociale medier?

Mangler du de nødvendige spidskompetencer for at bruge de sociale medier professionelt?

Der er mangel på medarbejdere, der favner både digitale og kommercielle kompetencer. Lær at bruge sociale medier professionelt. På dette sociale medier kursus bliver du klædt på, så du kan kende forskellen på de forskellige sociale platforme og genkende de præmisser som følger hver enkelt platform. Vi fokuserer mest på Facebook, men tager også et kig på mulighederne for at arbejde professionelt med Instagram, LinkedIn, Twitter.

Når du kender forskellen på de sociale kanaler og har udvalgt dem, du vil arbejde med professionelt, skal du til at udvikle indhold. På den måde bliver de sociale medier en central del af jeres strategi. På dette kursus lærer du hvilke typer indhold, der passer til de sociale kanaler, du vil udkomme på. Lær at forstå dine brugere ved hjælp af data. Lær at lave engagerende indhold på Facebook og Instagraqm, som får dine følgere til at klikke, like og kommentere dine opdateringer. Hvornår fungerer jeres opslag? Vi gennemgår og vurderer deltagernes faktiske Facebook sider.

Du lærer, hvordan du let kan producere indhold i en travl arbejdsdag og dermed får du de kompetencer, som du kan bruge for at arbejde mere professionelt med de sociale medier.

Hvem kan deltage og hvilke forudsætninger?

Du er måske ansat som kommunikations- eller marketingmedarbejder, journalist, SoMe ansvarlig eller noget helt tredje og har behov for at arbejde professionelt med Facebook, LinkedIn, Twitter og Instagram. Det er et grundlæggende kursus. Der kræves ingen forudsætninger for at deltage i kurset, men det er en fordel, at virksomheden har en Facebook konto, så vi kan arbejde med jeres egne opgaver, der tager udgangspunkt i virksomhedens produkter og kunder.

VORES REFERENCER

Udfyld formularen og du bliver kontaktet

Send os en besked

Udfyld felterne herunder, så kontakter vi dig på email eller på telefon hurtigst muligt.

VIL DU RINGES OP

Udfyld felterne herunder, så kontakter vi dig på email eller på telefon hurtigst muligt.

RING TIL OS

Udfyld felterne herunder, så kontakter vi dig på email eller på telefon hurtigst muligt.