Facebook kursus

  • Branding
  • Kunder og målgrupper
  • SoMe

Ja tak! Jeg vil gerne høre mere.

  • På grund kurset fokuserer vi på dig og din virksomhed. Hvis I ikke allerede har en Facebook-side, så hjælper vi dig i praksis med at oprette en. Hvis I har en Facebook side, så ser vi på, hvordan den kan gøres bedre. Du bliver introduceret til, hvordan du kan lægge en strategi for din tilstedeværelse, og vi giver dig vores bedste tips til, hvordan du kan lave gode Facebook opslag, kommunikerer professionelt på siden og får tiltrukket en masse følgere.

    Vi kommer bl.a. ind på, hvordan Facebooks algoritme virker. Vi kigger i praksis på, hvad gode Facebook opslag er, inkl. hvordan du formulerer dig, når du er på Facebook, og hvilke hjælpemidler du har, fx billeder. Et lille hint: Det handler ikke om dig, men om kunderne.
    Du får også en introduktion til, hvordan du lægger en strategi for din Facebook tilstedeværelse. Ved at udarbejde en strategi for din tilstedeværelse på Facebook, sikrer du nemlig, at du har en plan for, hvornår du skal lave indhold dertil, og hvad dets formål er.

    Pris:2.995DKKekskl. moms
    Varighed: 1 dag
    Max 4 - 6 deltagere
    Fra 8:45 - 16:00

    Emner til et Facebook kursus

    • Hvad er Facebooks algoritme, og hvordan virker den?
    • Hvordan får du flere følgere, likes og kommentarer?
    • Hvordan laver du et godt opslag, som rammer din målgruppe?
    • Hvilke opslagsmuligheder er der?
    • Hvordan laver du en strategi for din Facebook profil?

    Hvad får du ud af kurset?

    • Hvem din målgruppe er
    • Hvordan du laver gode opslag til Facebook
    • Hvordan taler I til og med kunderne på Facebook?
    • Hvordan Facebook ”tænker” (algoritmen)
    • Hvordan du opsætter og optimerer din virksomhedsside
    • Hvordan opbygger jeg et (godt) netværk?
    • Hvordan bidrager jeg og skaber værdi for mit netværk?
    • Hvordan bruger jeg grupper og laver artikler og opslag?
    • Hvordan rydder jeg op i mit news feed?

    Mød din underviser

    Tanya Dick
    Gennem kurser og rådgivning hjælper Tanya små og mellemstore virksomheder med brand- opbygning via sociale medier, og med hvordan du som virksomhed skaber tætte relationer til nuværende såvel som nye kunder.

    Tanya er ekspert, når det kommer til indhold og kommunikation på sociale medier, og har siden 2010 arbejdet målrettet med Facebook-markedsføring.

     

     

     

     

    Kursus datoer

    StedStart datoSlut datoPris
    Aarhus 13/08/2019 13/08/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    Odense 27/08/2019 27/08/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    København 24/09/2019 24/09/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    Aarhus 15/10/2019 15/10/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    Odense 29/10/2019 29/10/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    København 26/11/2019 26/11/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    Aarhus 10/12/2019 10/12/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    Odense 18/12/2019 18/12/2019 2.995 DKK ekskl. moms
  • I løbet af kurset ser vi på eksempler på virksomheder, der gør det godt og knap så godt på Facebook. I forlængelse hertil snakker vi også om, hvordan du lykkes med din markedsføring på Facebook uden at overtræde Facebooks regler og markedsføringsloven.
    For at lykkes får du på vores Facebook kursus også mulighed for at sætte ord på, hvordan du vil gøre det godt på Facebook – hvad er din plan? Derfor sætter vi tid af til, at du kan udarbejde det, der hedder en content plan. Den hjælper dig med at holde styr på, hvilket indhold du vil dele, og at du får delt det regelmæssigt med din målgruppe.

    Du skal have administratoradgang til virksomhedens Facebook-side. Husk login og password.

    Pris:2.995DKKekskl. moms
    Varighed: 1 dag
    Max 4 - 6 deltagere
    Fra 8:45 - 16:00

    Emner til et Facebook kursus

    • Hvordan fungerer Facebooks algoritme
    • Hvordan skriver du indhold, som fanger din målgruppe
    • Hvordan skaber du blikfang med grafik
    • Hvordan bruger du konkurrencer

    Hvad får du ud af kurset?

    • Hvordan algoritmen kan arbejde for dig
    • Hvordan du målretter din kommunikation
    • Hvordan du laver grafik, der fanger opmærksomheden
    • Hvordan konkurrencer skaber værdi for dig

    Mød din underviser

    Tanya Dick
    Gennem kurser og rådgivning hjælper Tanya små og mellemstore virksomheder med brand- opbygning via sociale medier, og med hvordan du som virksomhed skaber tætte relationer til nuværende såvel som nye kunder.

    Tanya er ekspert, når det kommer til indhold og kommunikation på sociale medier, og har siden 2010 arbejdet målrettet med Facebook-markedsføring.

     

     

     

     

    Kursus datoer

    StedStart datoSlut datoPris
    Aarhus 14/08/2019 14/08/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    Odense 28/08/2019 28/08/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    København 27/11/2019 27/11/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    København 25/09/2019 25/09/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    Aarhus 16/10/2019 16/10/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    Odense 30/10/2019 30/10/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    Aarhus 11/12/2019 11/12/2019 2.995 DKK ekskl. moms
    Odense 19/12/2019 19/12/2019 2.995 DKK ekskl. moms
  • Når du er på et kursus i Facebook marketing, lærer du, f.eks. hvilke regler Facebook har for billeder med tekst på. Du får også prøvet at arbejde i Facebooks egne annoncerings værktøjer: Business Manager og Annonceadministrator. Derudover er det også vigtigt, at du ved, hvor du kan se, om dine annoncer konverterer (giver resultater), og hvad et godt resultat faktisk er.
    Fokus på vores kursus er, at klæde dig på til at kunne gå hjem og på egen hånd lave Facebook annoncer til din virksomhed. Derfor er kurset opdelt i to. På den første del starter vi med at lære det teoretiske bag ved annoncering på Facebook. Den anden del er en workshop, hvor vi fokuserer på din case. Det betyder, at du får mulighed for at lave annoncer på kurset, og samtidig har mulighed for at sparre med vores ekspert underviser.

    Du skal have administrator adgang til virksomhedens Facebook-side. Husk login og password, samt kreditkort.

    Pris:2.995DKKekskl. moms
    Varighed: 1 dag
    Max 4 - 6 deltagere
    Fra 8:45 - 16:00

    JEG ER INTERESSERET I:

    Emner til vores Facebook annonceringskursus

    • Hvad er best practice for Facebook annoncering
    • Hvad er Facebooks annonceringsregler
    • Hvilke kampagne- og annoncetyper er der
    • Hvordan du opsætter effektive kampagner
    • Analyse af dine resultater

    Hvad får du ud af kurset?

    • Hvad best practice for Facebook annoncering er
    • Hvad Facebooks annonceringsregler er
    • Hvilke kampagne- og annoncetyper der er
    • Adgang til en lukket Facebook-gruppe, hvor du kan få hjælp og sparring
    • Et how-to hæfte (Facebook annoncerings guide), som du kan bruge som opslagsværk efter kurset

    Mød din underviser

    Søren Borgstrøm
    Søren lever og ånder for Facebookannoncering.  Det inkluderer bl.a. administration af 30 større kunders annoncekroner.  Sørens faglige baggrund stammer fra Syddansk Universitet, hvor han tidligere har været ansat som faglig vejleder for de humanistiske it-studier, har varetaget sociale medier på vegne af universitetet samt erhvervet sig en kandidatgrad i webkommunikation (Cand.it).

    Han brænder for at lære fra sig, og lover, at dine Facebook annoncer giver økonomisk afkast efter dette kursus.

     

     

     

    Kursus datoer

    StedStart datoSlut datoPris

Hvad får du ud af kurset?

images

    • små intensive hold med plads til dig
    • professionel og personlig vejledning i valg af kursus
    • dig og de øvrige kursister i centrum

    • super engagerede undervisere med erfaring fra erhvervslivet
    • undervisningen veksler mellem teori og praksis – tag gerne egne cases med

    • kurset kan også skræddersyes til dig/jer
    • personlig mail-support i 6 mdr. efter kurset – sikrer forankringen
    • maskiner og software gør vi klar til dig – vælg mellem PC og Mac
    • gratis parkering ved vores kursuslokaler

    • diverse slags kaffe, te og vand hele kursusdagen
    • lækker frokost

Hvad er det bedste ved kurset?

Kristian

Den ”nære” undervisning – der blev lyttet til alle

Skab effektiv kommunikation og branding med Facebook

Vil du og din virksomhed bruge Facebook til at møde jeres kunder på deres banehalvdel? Vil I vide, hvordan I rammer dem med jeres budskaber og hvordan Facebook faktisk virker eller ”tænker”? Og hvordan får I en dialog med jeres kunder på Facebook?

Eller har du fået styr på, hvordan du grundlæggende er virksomhed på Facebook, og er du klar til at tage skridtet videre og få mere ud af din tilstedeværelse på mediet? Det kan også være at du vil til at tage springet og lave annoncer på Facebook, men er lidt i tvivl om, hvordan man gør?

  • Med vores grundkursus i Facebook lærer du, hvordan du bruger Facebook i din organiske markedsføring, og hvordan du bedst rammer dine kunder, samtidig med at du forstår Facebooks algoritme.
  • Et udvidet Facebook kursus hos os, lærer dig om, hvordan du fanger din målgruppes opmærksomhed med gode tekster og grafikker. Vi kigger også på, hvad forskellen er på at booste et opslag og bruge Facebooks annonceadministrator.
  • Med vores Facebook annonceringskursus bliver du lært op i, hvordan du laver en annonce, hvilke annoncetyper der findes, og hvordan du specificerer din målgruppe.

VORES REFERENCER

Udfyld formularen og du bliver kontaktet

Send os en besked

Udfyld felterne herunder, så kontakter vi dig på email eller på telefon hurtigst muligt.

VIL DU RINGES OP

Udfyld felterne herunder, så kontakter vi dig på email eller på telefon hurtigst muligt.

RING TIL OS

Udfyld felterne herunder, så kontakter vi dig på email eller på telefon hurtigst muligt.