fbpx

Handelsbetingelser

TILMELDING TIL KURSUS
Tilmelding til kursus, seminar, workshop og andre arrangementer kan foretages på følgende måder:

 

FLYTNING OG AFBESTILLING AF KURSUS
Såfremt der er mere end 3 uger til kursusstart, kan du flytte dit kursus omkostningsfrit til en anden dato, eller du kan afbestille din booking og få hele kursusbeløbet refunderet. NB: Der kan gælde særlige betingelser ved kampagnetilbud eller andre rabataftaler.

Idet vi allokerer instruktører og lokaler er hele kursusbeløbet tabt, såfremt du afbestiller kursuspladsen indenfor 3 uger.

Vi tilbyder dog meget fleksible betingelser for flytning af kurset. Du kan flytte dit kursus til en anden dato, uanset årsag, helt op til dagen før kursusstart imod et gebyr på 50% af kursusbeløbet. 

Er du forhindret at i deltage på dit kursus, er du meget velkommen til at sende en kollega i stedet for. Du skal blot give os besked herom senest dagen inden kursusstart samt information om navn på din kollega, så vi kan tage godt imod vedkommende. Skriv en e-mail på info@jensenskurser.dk.

OVERTEGNING PÅ KURSUS
Hvis kurset, du har tilmeldt dig, er fuldt booket, vil du modtage besked herom med det samme og blive tilbudt en plads på næstkommende hold eller en plads på venteliste.

FAKTURERING
Alle priser på jensenskurser.dk er ekskl. moms. Når du har bestilt et kursus, vil du modtage en bekræftelse med praktiske informationer. Efterfølgende vil du modtage en særskilt faktura fra vores bogholderi enten på e-mail eller som en elektronisk faktura via f.eks. EAN.

AFLYSNING AF KURSUS
Såfremt der ikke er deltagere nok til at holde kurset, forbeholder vi os retten til at flytte kurset til en anden dato. Du vil modtage information senest 1 uge før kursusstart.

Jensens Kurser er ikke erstatningspligtig for de eventuelle omkostninger en aflysning medfører. Dette uanset årsag eller tidspunkt for aflysningen.

UDDYBENDE SPØRGSMÅL
Har du spørgsmål til vores handelsbetingelser, er du altid meget velkommen til at kontakte os på e-mail info@jensenskurser.dk